3 способи друку на палатках

При продажу тентів або торговельних наметів, часто виникає необхідність нанесення певного зображення або логотипу. Це не тільки безкоштовна реклама компанії, а й спосіб привернення уваги відвідувачів, а тому важливий елемент виробництва. Друк на палатках і тентах здійснюється декількома способами. Перший з них – термотрансфер. Цей метод здійснюється за допомогою спеціальної плівки з попередньо надрукованим зображенням, яка під тиском і при високій температурі міцно прилипає до поверхні. Таке зображення є найбільш яскравим і чітким, проте його необхідно ретельно вирізати по краях вручну або на ріжучому плотері, інакше картинка вийде обрамленою.

3 основні способи друку на тентах і палатках

Друкуємо на палатках
 
При продажу торговельних палаток або наметів, часто виникає необхідність нанесення певного зображення або логотипу. Це не тільки безкоштовна реклама компанії, а й спосіб привернення уваги відвідувачів, а тому важливий елемент виробництва.
Друк на палатках і тентах здійснюється декількома способами. Перший з них – термотрансфер. Цей метод здійснюється за допомогою спеціальної плівки з попередньо надрукованим зображенням, яка під тиском і при високій температурі міцно прилипає до поверхні. Таке зображення є найбільш яскравим і чітким, проте його необхідно ретельно вирізати по краях вручну або на ріжучому плотері, інакше картинка вийде обрамленою. 
 
Не потрібно вирізати зображення при сублімаційному друку. Вона передбачає перехід зображення на молекулярному рівні в структуру тканини або поверхні під впливом, знову ж таки, високої температури і тиску. Отриманий результат має підвищену зносостійкість і якість, проте необхідно дотримуватися двох головних умов: сублімація здійснюється лише за допомогою спеціальної фарби і тримається найкраще на синтетичній поліестеровій тканині. Для цього іноді звичайну тканину обприскують спеціальним шаром поліестера.
 
Останнім методом друку є шовкотрафарет. Тут виготовляються спеціальні форми для кожного кольору, потім в ці форми відповідна фарба заливається і вдавлюється в поверхню. Таке зображення можна зробити досить оригінальним, адже за допомогою спеціальних фарб його можливо зробити об’ємним, флуоресцентним, світловідбиваючим і навіть ароматизованим. Крім того, надруковане зображення стійке для виробів, які використовуються на відкритому повітрі. Проте тут є один недолік – низька роздільна здатність отриманої картинки, що робить цей тип друку хорошим вибором для логотипів, але поганим – для складних і красивих картин.
 
Остаточний вибір способу друку залежить виключно від типу зображення і тканини, на яку воно буде наноситися.
 
Рекомендуємо прочитати інформацію про гарантію на торговельні палатки, а також про те, навіщо потрібні відгуки вашому бізнесу.